Frontpage Slideshow (version 2.0.0) - Copyright © 2006-2008 by JoomlaWorks
Home Επικαιρότητα Υγεία Η Μεσογειακή Διατροφή Κατά Καρκίνο Του Μαστού
Η Μεσογειακή Διατροφή Κατά Καρκίνο Του Μαστού
Τετάρτη, 28 Ιούλιος 2010 08:09
Τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του μαστού  στις γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση μειώνει η μεσογειακή διατροφή, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο αμερικανικό περιοδικό «American Journal of Clinical Nutrition».

Στην έρευνα συμμετείχαν 14.807 γυναίκες, οι διατροφικές συνήθειες των οποίων παρακολουθούνταν για 10 χρόνια.

Από τις γυναίκες αυτές, οι 240 εμφάνισαν καρκίνο του μαστού μετά την εμμηνόπαυση.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής, όπως προέκυψε από την έρευνα, επικεφαλής της οποίας είναι ο καθηγητής Δημήτρης Τριχόπουλος, όσες ακολουθούσαν τη μεσογειακή διατροφή, προστατεύονταν από τον καρκίνο του μαστού.

Η μελέτη που έγινε από το εργαστήριο Υγιεινής και Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, το Χάρβαρντ και την Ακαδημία Αθηνών και στηρίχθηκε στο πρόγραμμα ΕΠΙΚ, εξηγεί τον λόγο για τον οποίο τα περιστατικά μετεμμηνοπαυσιακού καρκίνου του μαστού στις μεσογειακές χώρες, είναι χαμηλότερα, συγκριτικά με άλλες χώρες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης, αλλά και της Αμερικής.
Addthis
 

1qt
1real 1winamp 1wmp
Κατεβάστε τα σχολικά βιβλία από το ιντερνέτ
books
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Στείλε Στο inArgolida.gr

inArgolida News Letter

Εγγραφείτε & Ενημερωθείτε
Όνομα:
Email:
i.link.Solutions Techmedia