Frontpage Slideshow (version 2.0.0) - Copyright © 2006-2008 by JoomlaWorks
Home Επικαιρότητα Υγεία Προάγγελος Παιδικής Παχυσαρκίας Η Δίαιτα Στην Εγκυμοσύνη
Προάγγελος Παιδικής Παχυσαρκίας Η Δίαιτα Στην Εγκυμοσύνη
Τετάρτη, 20 Απρίλιος 2011 05:00
Μια νέα έρευνα που έγινε στο πανεπιστήμιο του Όκλαντ έδειξε για πρώτη φορά ότι η δίαιτα στη διάρκεια της εγκυμοσύνης συνδέεται με την παιδική παχυσαρκία. Η εφαρμογή δίαιτας μπορεί να επηρεάσει το DNA του εμβρύου, αυξάνοντας αργότερα τον κίνδυνο παχυσαρκίας, καρδιακών παθήσεων ή διαβήτη.
Σύμφωνα με τους ερευνητές πρόκειται για μία σημαντική ανακάλυψη διότι για πρώτη φορά διαθέτουν στοιχεία για να επεξεργασθούν το θέμα της διατροφής της μελλοντικής μητέρας, αν και κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

Τα παιδιά με υψηλό βαθμό επιγενετικής μεταβολής διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να αναπτύξουν έναν μεταβολισμό που εγκλωβίζει τα λίπη και να γίνουν παχύσαρκα. Αυτά τα παιδιά ζυγίζουν τρία κιλά περισσότερα από τα άλλα στις ηλικίες ανάμεσα στα 6 και τα 9 χρόνια, σύμφωνα με τους ερευνητές. Το επίπεδο επιγενετικής μεταβολής είναι πιθανόν συνδεδεμένο με μία διατροφή φτωχή σε υδατάνθρακες κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων μηνών της κύησης, αλλά είναι πρόωρο να εξαχθούν οριστικά συμπεράσματα.
Addthis
 

1qt
1real 1winamp 1wmp
Κατεβάστε τα σχολικά βιβλία από το ιντερνέτ
books
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Στείλε Στο inArgolida.gr

inArgolida News Letter

Εγγραφείτε & Ενημερωθείτε
Όνομα:
Email:
i.link.Solutions Techmedia